اکنون میخواهیم تابلوی امتیاز را بسازیم، طوری که با هر بار لمس موش کور امتیاز تازهای به بازیکن داده شود.
برای این کار:
1- از قسمت (Variables) را انتخاب میکنیم و در قسمت نام (name) خودمان مینویسیم امتیاز (Scire) سپس از قسمت ریاضی (math) صفر را میکشیم و در دهانهاش رها میکنیم.
2- از قسمت رویّه (procedure) را انتخاب کرده در قسمت (procedure) مینویسیم به روز آوری امتیاز(Update Score).
3-حالا (Score) را انتخاب میکنیم.
4- را انتخاب میکنیم.
زمان سنج یک کنترل کننده رویداد است.
به قسمت طراحی بازگردید و از قسمت (sensors) ساعت (clock) را انتخاب کنید و به زیر تصویر بکشید. تصویر هم مانند صدا جزو اشیای نادیدنی است. نام آن را به (MoveMole) تغییر دهید.
حالا به ویرایشگر بلوک بروید از قسمت (Screen ) روی ساعت کلیک کنید(when.Timer.do) و بعد روی قسمت رویداد(callMoveMole) و تصویر زیر را بسازید.
آموزش(9) ساختن اپلیکیشن موش بازیگوش با اپ اینورتر(3)
آموزش(8) ساختن اپلیکیشن موش بازیگوش با اپ اینورتر(2)
آموزش(7) ساختن اپلیکیشن موش بازیگوش با اپ اینورتر(1)
آموزش (6): ادامه ساخت اپلیکیشن گربه سلام.
آموزش (5): ساخت اپلیکیشن گربه سلام
قسمت , ,امتیاز ,میکنیم ,تصویر , را ,از قسمت ,انتخاب میکنیم ,را انتخاب , را انتخاب ,و در
درباره این سایت